Bilder från gårdagens pyssel..

Jag lova att jag skulle lägga ut bilder från igår men tyvärr va min systemkamera sönder, så jag tog min mobil istället idag och tog bilder med.


                                       Julgrupp
En julgrupp gjort av en omålad trähink som jag har målat vit sedan satt jag fast en jul servett med hjälp av decoupage teknik. i hinken har jag sant men skulle rekommenderat att ha en oasis i botten.Sedan har jag ett stort blockljus i runt ljuset är det vitmossa och lingonris. Pynt tog jag det jag hade hemma..

En julgrupp gjort av en omålad trähink som jag har målat vit sedan satt jag fast en jul servett med hjälp av decoupage teknik. i hinken har jag sand men skulle rekommenderat att ha en oasis i botten.Sedan har jag ett stort blockljus i runt ljuset är det vitmossa och lingonris. Pynt tog jag det jag hade hemma..


                                     Ljuslyckta   
En ljuslyckta gjort på tunt bomullstyg och spets.Stämpel från panduro hobby och en glasburk att ställa i lyktan..

En ljuslyckta gjort på tunt bomullstyg och spets.Stämpel från panduro hobby och en glasburk att ställa i lyktan..



                                   Linnehjärta
Ett hjärta som är gjort av linnetyg stämpel från Panduro hobby och en fin knapp med lite snöre...

Ett hjärta som är gjort av linnetyg stämpel från Panduro hobby och en fin knapp med lite snöre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte fint tycker jag

2011-11-18 @ 10:13:47
Postat av: Thea`s Mamma

Vilka fina saker du har pysslat ihop =) kraam lisa

2011-11-19 @ 22:19:15
URL: http://lisagyllin.wordpress.com
Postat av: Lena/chik

Ja nu har jag fått lite inspiration med..Gäller bara o komma på..

Fina saker.

2011-11-22 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0